Sider

tirsdag 16. februar 2010

Visning på Nye Berg Studentby

IMG_2345 IMG_2348
IMG_2354
IMG_2353

IMG_2364
I dag har jeg og kjæresten reservert og søkt parleilighet på nye Berg Studentby. Det blir innflytting i august og det blir kjempespennende:) Leiligheten er 35 kvm, akkurat passe stor! Som bildene viser er det fortsatt byggeplass, men det blir forhåpentligvis ferdig i tide! Leiligheten vår får samme innredning, men speilvendt planløsning. Visningen varte fra 16-19, og vi møtte opp 15:10, og ble ca. nr. 20 i køen. Det var få nok til at vi fikk reservert en leilighet:) Da vi kom ut igjen etter å ha valgt leilighet, og så sett på visningsleiligheten var det SYKT lang kø! Den rakk helt ned til hovedveien, og folk sto i kulda og frøys;) Mens vi kunne gå hjem og feire! Så nå blir vi samboere i august:)

4 kommentarer:

Nanne sa...

Ååh! Jeg har så gode minner fra jeg bodde på Berg studentby, men da så det ganske annerledes ut :) I -95 (herregud, så lenge siden!) betalte jeg under 1500 kroner per måned for en hybel på Berg, men da var vi 8 som delte dusj og toalett på gangen. Beliggenheten er perfekt når man studerer på Gløshaugen.

AnnetteK sa...

Gratulerer med leilighet!
Ser ut som det blir veldig lekkert der :)

Julie Alice sa...

Hei! Jeg bare lurer på om det er stekeovn i parleilighetene? Vet det ikke er det i hybelleilighetene… :-)

Elin sa...

Det er stekeovn, mikrobølgeovn, kjøleskap og oppvaskmaskin:)